ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ ΣΕ 2'
Μια βόλτα στο περιβαλλοντικό μονοπάτι παλιάς Καβάλας

Μια από τις πιο όμορφες περιπατητικές διαδρομές της ευρύτερης περιοχής είναι το περιβαλλοντικό μονοπάτι της Παλιάς Καβάλας.

Το Μονοπάτι της Παλαιάς Καβάλας είναι διαμορφωμένο κατά μήκος του ρέματος του χωριού, δίπλα ακριβώς στην επαρχιακή οδό που συνδέει το τελευταίο με τον Ζυγό. Η πεζοπορική διαδρομή εκτείνεται σε κάτι παραπάνω από 2,5 χιλιόμετρα (υπολογίστε ότι θα σας πάρει γύρω στη 1,5 ώρα) και είναι ιδιαίτερα μαγευτική κατά τους ανοιξιάτικους και καλοκαιρινούς μήνες, όταν το γύρω τοπίο πρασινίζει και τα νερά αφθονούν.

Το μονοπάτι των Κενταύρων: Η απόλυτη οικογενειακή βόλτα στη φύση

Θα συναντήσετε στην πορεία του μονοπατιού έναν εξαιρετικά αναστηλωμένο νερόμυλο, τον οποίο μπορείτε να επισκεφτείτε σε συνεννόηση με τον Σύλλογο της Παλιάς Καβάλας για να γνωρίσετε τον παραδοσιακό τρόπο άλεσης.

Πηγή: Unsplash

Ωστόσο, τις εντυπώσεις κλέβει ο επιβλητικός καταρράκτης ο οποίος πέφτει από ύψος δέκα μέτρων και χωρίζεται σε δύο επίπεδα. Εκεί, μπορείτε να απολαύσετε ένα πικ νικ υπό τον ήχο του κελαρύσματος του νερού.

Πώς θα φτάσετε στο περιβαλλοντικό μονοπάτι παλιάς Καβάλας

Όπως αναφέρει το visitkavala.gr, οι οδηγίες έχουν ως εξής. Στην εθνική οδό ΚαβάλαςΔράμας, στη διασταύρωση του στρατιωτικού αεροδρομίου στον Αμυγδαλεώνα στρίβετε προς την κατεύθυνση του βουνού (προς Παλιά Καβάλα). Μετά από 4 χιλιόμετρα συναντάτε τη διασταύρωση Ζυγού – Παλιάς Καβάλας και στρίβετε δεξιά προς Παλιά Καβάλα.

Περίπου 300 μέτρα μετά, στα δεξιά σας, υπάρχει μια χωμάτινη παράκαμψη ενός χιλιομέτρου που οδηγεί στο παλιό λατομείο. Αφού φτάσετε στο λατομείο, ακολουθείτε τον χωματόδρομο αριστερά του, που ανεβαίνει και οδηγεί μετά από λίγα μέτρα στη δυτική είσοδο του μονοπατιού. Η ανατολική είσοδος του μονοπατιού είναι πιο εύκολα προσβάσιμη. Στην είσοδο του οικισμού της Παλιάς Καβάλας, δεξιά από την ταβέρνα Ζαφείρης, υπάρχει ένας χωμάτινος και κατηφορικός πεζόδρομος που οδηγεί πολύ σύντομα στην είσοδο του μονοπατιού.

Δείτε επίσης:

Διακοπές: Ιδέες για ένα μοναδικό Σαββατοκύριακο στα Τζουμέρκα

Ζαγοροχώρια: 5 στάσεις για καφέ και γλυκό

Ακολουθήστε το diakopes.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΝΕΟ ΜΗΝΙΑΙΟ ΤΕΥΧΟΣ
Diakopes Magazine

100 Ιεροι τοποι της Ορθοδοξιας στην Ελλαδα, τους οποιους αξιζει να επισκεφθειτε τουλαχιστον μια φορα στη ζωη σας