Looking for more ?
Θέατρο: Οι παραστάσεις που ανοίγουν αυλαία τον πρώτο μήνα του 2022

Θέατρο: Οι παραστάσεις που ανοίγουν αυλαία τον πρώτο μήνα του 2022

Πέντε θεατρικές παραστάσεις που θα απολαύσουμε τον Ιανουάριο στην Αθήνα.

«Αυλή των θαυμάτων»  Μέγαρο Μουσικής

Από τις 25 Ιανουαρίου θα έχουμε την ευκαιρία να απολαύσουμε το μιούζικαλ «Αυλή των θαυμάτων». Με αφορμή τα 100 χρόνια από τη γέννηση του Ιάκωβου Καμπανέλλη.

Πηγή: megaron.gr

Η Αυλή των θαυμάτων είναι ένας ύμνος στην αέναη προσπάθεια του Έλληνα να ξεπεράσει τα στενά γεωγραφικά πλαίσια, να αποτινάξει τη διαρκή φτώχεια, να αντιμετωπίσει την έλλειψη σταθερότητας και να ριζώσει σε ένα τόπο όπου μπορεί να ευημερήσει.

Ο βραβευμένος σκηνοθέτης Χρήστος Σουγάρης («Κάρολος Κουν», 2018) και ο διεθνώς καταξιωμένος σολίστ και συνθέτης Στέφανος Κορκολής υπογράφουν μια ιδιαίτερη εκδοχή του πιο εμβληματικού έργου του νεοελληνικού θεάτρου, της Αυλής των θαυμάτων του Ιάκωβου Καμπανέλλη, σε μορφή μιούζικαλ.

Δείτε περισσότερες πληροφορίες για την παράσταση και τα εισιτήρια, εδώ.

 

«Αφανισμός»  Θέατρο Σφενδόνη

Από τις 14 Ιανουαρίου και για λίγες παραστάσεις, η Άννα Κοκκίνου σκηνοθετεί και ερμηνεύει το τελευταίο μυθιστόρημα του Τόμας Μπέρνχαρντ, στο θέατρο Σφενδόνη.

Το τελευταίο μυθιστόρημα του Τόμας Μπέρνχαρντ, ίσως εξαιτίας της ανελέητης σκληρότητάς του που εξωθείται στα άκρα, είναι σαν ένα είδος πνευματικής διαθήκης που ο συγγραφέας αφήνει πίσω του.  Τούτη τη φορά, ο Μπέρνχαρντ δεν κάνει τον απολογισμό των ανθρώπινων και καλλιτεχνικών του εμπειριών. Τις υποβάλλει σε μια ριζική αμφισβήτηση. Αφετηρία της αφήγησης είναι ο θάνατος σε αυτοκινητικό δυστύχημα, των γονιών και του αδελφού του ήρωα.
Δείτε περισσότερες πληροφορίες για την παράσταση και τα εισιτήρια, εδώ.

 

«Φλανδρώ»  Θέατρο Φούρνος

Από τις 8 Ιανουαρίου θα απολαύσουμε Φλανδρώ, Το Αγνάντεμα και το Άνθος του γιαλού του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη, στο θέατρο Φούρνος.

Πηγή: fournos-culture.gr

Η Φλανδρώ, η γυναίκα – βράχος, είναι ένας αρχαίος θρύλος. Μια γυναίκα που στοίχειωσε αγναντεύοντας το ανοιχτό πέλαγος, περιμένοντας τον άντρα της να γυρίσει. Τα πικρά της δάκρυα έγιναν θύελλα και χωρίς να το θέλει, έπνιξε τον αγαπημένο της. Καταράστηκε την θάλασσα αλλά και τον εαυτό της. Παρακάλεσε τους αρχαίους θεούς να την κάνουν βράχο. Να μείνει για πάντα εκεί. Στυλωμένη στο βάσανο της. Ν’ αγναντεύει το πέλαγος.

Μόνο όταν μία ευσεβής Σκιαθώτισσα έχτισε στο απόκρημνο αυτό σημείο το εκκλησάκι της Παναγίας της Κατευοδώτρας, το μέρος ’’μέρωσε’’, η κατάρα καταλάγιασε.

Δείτε περισσότερες πληροφορίες για την παράσταση και τα εισιτήρια, εδώ.

 

«Ανάμεσα σε δύο κόσμους»  Σύγχρονο Θέατρο

Από τις 17 Ιανουαρίου, κάθε Δευτέρα και Τρίτη, το τελευταίο έργο του Ιβάν Τουργκένιεφ, Ανάμεσα σε δύο κόσμους.

Η τελευταία και πιο διάσημη νουβέλα του Ιβάν Τουργκένιεφ (Κλάρα Μίλιτς) είναι μια ερωτική και μεταφυσική ιστορία βασισμένη σε αληθινό γεγονός, όπως την κατέγραψε με μοναδικό τρόπο ο Ρώσος κλασικός συγγραφέας. Στις 17 Ιανουαρίου το κύκνειο άσμα του Τουργκένιεφ, που είναι και το μοναδικό του έργο που κινείται σε μεταφυσικά επίπεδα, θα δει για πρώτη φορά το φώς της ελληνικής θεατρικής σκηνής στο Σύγχρονο θέατρο

Η παράσταση πλαισιώνεται ηχητικά από τις σημαντικότερες παρακαταθήκες του Φρεντερίκ Σοπέν ο οποίος έζησε την ίδια περίοδο με τον συγγραφέα, δημιουργώντας μια ρομαντική και έντονα νοσταλγική ατμόσφαιρα, όπως μόνο ο μεγάλος Πολωνός μουσικοσυνθέτης θα μπορούσε να δημιουργήσει.

Δείτε περισσότερες πληροφορίες για την παράσταση και τα εισιτήρια, εδώ.

 

«Μεταμόρφωση»  Θέατρο Πόρτα

Από τις 15 Ιανουαρίου, η Μεταμόρφωση του Φραντς Κάφκα, ένα λογοτεχνικό αριστούργημα του 20ου αιώνα φιλοξενείται στο θέατρο Πόρτα. Σε σκηνοθεσία Τάσου Σαγρή.

Πηγή: viva.gr

Ένα πρωινό, ένας υπάλληλος μετά από δέκα χρόνια συνεχούς επανάληψης του ίδιου, σταθερού, καθημερινού προγράμματος, ξαφνικά, αδυνατεί να σηκωθεί από το κρεβάτι του και να επαναλάβει τις ίδιες παγιωμένες κινήσεις. Ο κόσμος γύρω του γίνεται εχθρικός και ο ίδιος γίνεται εχθρός του κόσμου, ένα παράσιτο.

Ο Πατέρας και η Μάνα, η Αδελφή, ο Προϊστάμενος, όλοι όσοι μέχρι εκείνη τη στιγμή τον είχαν ως πρότυπο, ξαφνικά γίνονται εχθροί· και αυτός, αδυνατώντας να ανταπεξέλθει στη ρουτίνα και τους ρόλους που όλοι του έχουν επιβάλλει, γίνεται εχθρός τους. Η εναντίωση όμως αυτή δεν εκδηλώνεται με επαναστατικά μανιφέστα και φανταχτερές δηλώσεις, όπως αντίστοιχα οι διαταγές μένουν πάντα κρυφές, αδιόρατες και εσωτερικευμένες.

Δείτε περισσότερες πληροφορίες για την παράσταση και τα εισιτήρια, εδώ.

closesmenu