Looking for more ?
Τρέξιμο: Τα οφέλη του και πρακτικές συμβουλές για τους αρχάριους

Τρέξιμο: Τα οφέλη του και πρακτικές συμβουλές για τους αρχάριους

Το τρέξιμο είναι ο κατάλληλος σύμμαχος για ευεξία. Δείτε πώς θα το εντάξετε στην καθημερινότητα σας.

Το τρέξιμο αποτελεί μια ιδανική άσκηση για άτομα όλων των ηλικιών. Διαφορετικά επίπεδα ταχύτητας, αμέτρητες διαδρομές και φυσικά χωρίς να χρειάζεστε εξοπλισμό ή ιδιαίτερη προετοιμασία.

Το τρέξιμο δεν είναι κάτι που χρειάζεται ιδιαίτερη σκέψη: φορέστε τα αθλητικά σας παπούτσια, άνετα ρούχα και βγείτε στην πόλη, στο χωριό ή στο βουνό να γυμναστείτε και να δυναμώσετε τον οργανισμό σας!

Πηγή: Unsplash

Τα οφέλη του στην υγεία μας

Όπως κάθε μορφή άθλησης, έτσι και το τρέξιμο έχει σημαντικά οφέλη για την υγεία μας, τη σωματική και τη ψυχική. Το τρέξιμο βοηθά στην καταπολέμηση του άγχους και της θλίψης. Τα επίπεδα του στρες μειώνονται μετά από τακτική σωματική άσκηση. Επίσης, βοηθά σημαντικά στη βελτίωση του ύπνου, καθώς εκτονώνεται η ενέργεια και η ένταση που συσσωρεύουμε μέσα στην ημέρα.


Ξεκινάμε τη χρονιά με… τρέξιμο σε αυτές τις αθλητικές διοργανώσεις


Μελέτες έχουν δείξει ότι το τρέξιμο μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη της παχυσαρκίας, στην καλύτερη λειτουργία της καρδιάς και του εγκεφάλου, καθώς και στην αποφυγή άλλων δυσάρεστων ασθενειών. Θα τονώσει παράλληλα το ανοσοποιητικό μας σύστημα και το σώμα μας, αυξάνοντας έτσι και την αυτοπεποίθηση μας.

 

Συμβουλές για τους αρχάριους αθλητές

Αν έχετε πολύ καιρό να αθληθείτε, προτιμήστε να ξεκινήσετε με γρήγορο περπάτημα. Όποτε αισθανθείτε έτοιμοι, μπορείτε να ξεκινήσετε με μικρά διαστήματα τρεξίματος. Επιλέξτε ένα ασφαλές μέρος, κατά προτίμηση κοντά στη φύση που να σας εμπνέει. Βάλτε μικρούς στόχους και μην έχετε μεγάλες απαιτήσεις κατευθείαν. Είναι σημαντικό να ακούτε το σώμα σας και να μην το καταπονείτε με υπερβολική προσπάθεια και εξόντωση. Αυξήστε σταδιακά την ένταση του τρεξίματος.

Πηγή: Unsplash

Καλό θα ήταν για να αποκτήσετε σιγά σιγά αντοχή και να εξοικειωθείτε με το τρέξιμο, να μην αφήνετε μεγάλα διαστήματα ανάμεσα στις «προπονήσεις» σας. Παρόλα αυτά, δώστε όσο χρόνο χρειάζεται στο σώμα σας. Επίσης, ιδανικό είναι πριν ξεκινήσετε και αφού τελειώσετε τη διαδρομή σας, να κάνετε κάποιες απλές διατάσεις, προκειμένου να αποφύγετε ενδεχόμενους τραυματισμούς ή πιασίματα.

 

Διαβάστε επίσης στο ΔΙΑΚΟΠΕΣ | Αναρρίχηση: Τα οφέλη του αθλήματος σε παιδιά & μεγάλους

closesmenu