Looking for more ?
Τα 4 υγιεινά και νόστιμα σνακ που θα ετοιμάσετε στο επόμενο ταξίδι σας

Τα 4 υγιεινά και νόστιμα σνακ που θα ετοιμάσετε στο επόμενο ταξίδι σας

Τέλος στα πρόχειρα junk food!

Μαρία Χατζηπέτρου

Πολλές φορές όταν προετοιμαζόμαστε για ένα ταξίδι, το οποίο μπορεί να είναι λίγο πιο μακριά από τις 2 ώρες απόσταση, παραλείπουμε να πάρουμε μαζί μας κάτι πολύ σημαντικό. Αυτό είναι το φαγητό, αφού πολλοί λόγω ευκολίας προτιμούν να επιλέγουν τα πρόχειρα σνακ που βρίσκονται στους σταθμούς των μεγάλων αυτοκινητόδρομων. Όλα αυτά τα έτοιμα και πρόχειρα σνακ που βρίσκουμε συνήθως είναι γεμάτα λιπαρά και συντηρητικά, κάτι που δεν μας χρειάζεται καθόλου σε ένα ταξίδι. Τα σνακ που θα ετοιμάσετε στο επόμενο ταξίδι σας λοιπόν, θα είναι κάτι που σίγουρα θα σας βοηθήσει στο να κρατήσετε τις διακοπές σας low budget αλλά πάνω από όλα, πιο healthy.


Η απόλυτη travel bucket list για το 2022: Το Διακοπές προτείνει


Στις διακοπές μας χρειαζόμαστε τρόφιμα πλούσια σε ενέργεια αλλά και θρεπτικά συστατικά. Επομένως, το να ετοιμάσετε μερικές απλές παρασκευές από το σπίτι, ειδικά αν ταξιδεύετε οικογενειακώς, αυτά τα σνακ θα γίνουν ανάρπαστα από τα παιδιά.

Ποια είναι λοιπόν, τα σνακ που θα ετοιμάσετε στο επόμενο ταξίδι;

Φωτό: Unsplash

Τσιπς λαχανικών

Ποιος δεν λατρεύει τα τσιπς; Ωστόσο, εδώ δεν μιλάμε για τα κλασικά τυποποιημένα πατατάκια, αλλά για χειροποίητα και αγνά τσιπς από λαχανικά. Για να ετοιμάσετε σπιτικά τσιπς, αρκεί να κόψετε σε πολύ λεπτές φέτες ( ή sticks) τα λαχανικά που προτιμάτε, όπως καρότα και γλυκοπατάτες, να τα ραντίσετε με λίγο ελαιόλαδο, να προσθέσετε τα μυρωδικά της αρεσκείας σας και να τα ψήσετε στο φούρνο μέχρι να γίνουν τραγανά. Μονάχα φροντίστε να φτιάξετε μεγάλη ποσότητα!

Εύκολη τυρόπιτα χωρίς φύλλο

Τι θα χρειαστείτε: 4 αυγά, 200 γρ. γιαούρτι, 100 ml λάδι, 1 φακελάκι baking powder, 250 -300 γρ. φέτα, 200 ml γάλα, 300 γρ. καλαμποκάλευρο

Εκτέλεση: Αρχικά σε ένα μεγάλο μπολ χτυπάτε τα αυγά, το λάδι, το γάλα, το baking powder και το γιαούρτι μέχρι να ομογενοποιηθούν. Έπειτα σιγά σιγά ενσωματώνετε το καλαμποκάλευρο και μετά, τη φέτα. Αδειάζετε το μείγμα σε ένα βουτυρωμένο και αλευρωμένο πυρέξ και ψήνετε στους 180 C μέχρι να πάρει ωραίο χρώμα.

Φωτό: Unsplash

Φρουτοσαλάτα με ξηρούς καρπούς και φυστικοβούτυρο

Η φρουτοσαλάτα είναι κάτι πανεύκολο που μπορείτε να φτιάξετε με οποιοδήποτε φρούτο έχετε στο ψυγείο. Προτιμήστε τα φρούτα εποχής και για έξτρα γεύση, κορεσμό και καλά λιπαρά μπορείτε να της προσθέσετε φυστικοβούτυρο και ξηρούς καρπούς.

Eπίσης, μπορείτε να ετοιμάσετε την φρουτοσαλάτα σε μορφή stick! Πάρτε καλαμάκια (τα ξύλινα που χρησιμοποιούνται για τα σουβλάκια) και περάστε μικρά κομμάτια φρούτων, εναλλάξ. Είναι βέβαιο πως όχι μόνο θα είναι και πιο πρακτικό αλλά θα αρέσει και πολύ στα παιδιά!

Τορτίγιες και σάντουιτς

Οι τορτίγιες και τα σάντουιτς είναι τα πιο εύκολα σνακ για κάθε περίσταση, από το γραφείο μέχρι το ταξίδι. Μπορείτε να αφήσετε την φαντασία και τη δημιουργικότητά σας ελεύθερη και να διαλέξετε όποιο υλικό επιθυμείτε, για λαχταριστά και υγιεινά σνακ.

Δείτε επίσης:

Η απόλυτη travel bucket list για το 2022: Το Διακοπές προτείνει


4+1 αγαπημένες χειμερινές εμπειρίες στα βουνά της Ελλάδας

closesmenu